RADOVI - Zavod za hrvatsku povijest, vol. 47, 2015. str. 61-68 Prema navedenom popisu, u baštini trećoredaca nalazi se 317 različitih kodeksa, zbirki spisa i pojedinačnih listina pisanih glagoljicom.? Vremenski je raspon od kraja 14. stoljeća do prve polovine 20. stoljeća. Mjesta su čuvanja: Provincijski arhiv u samostanu sv. Franje Ksaverskog u Zagrebu (109 stavki), samostan sv. Marije na Glavotoku (68 stavki), samostan sv. Franje Asiškog u Krku (56 stavki), samostan sv. Pavla Pustinjaka — Školjić (51 stavak), samostan sv. Marije Mag- dalene — Porat (30 stavki), samostan sv. Mihovila — Zaglav (2 stavke) i samostan sv. Mihovila u Zadru (1 stavak — iz Martinšćice). Nekoliko je kodeksa i u zbirci Arhiva Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti'*, a nije nepoznato ni da se pokoji primjerak nađe i u privatnim zbirkama , ljubitelja glagoljice i antikviteta“. Sav sadržaj trećoredske glagolitke, koji je trenutno smješten u navedenim sa- mostanima i arhivima, pripadao je različitim samostanima Provincije. Redoviti život samostanske zajednice iziskivao je postojanje, stvaranje i čuvanje glagolj- skih knjiga, bilo liturgijskih bilo administrativnih. U portanskom Inventaru iz 18. stoljeća za godinu 1734. stoji zapis sa provincijskog kapitula, u kojem se naređuje da svaki samostan mora imati arhiv u kojemu će se čuvati dokumenti samostana, knjige inventara i posinovljenja te druge uspomene.!' Trećoredska se glagolitika može podijeliti na ove cjeline: a. liturgijski kodeksi i tiskovine b. administrativni kodeksi i spisi c. teološka, književna i duhovna djela d. osobne ostavštine i korespondencije. Liturgijski kodeksi i tiskovine uključuju rukopisne kodekse obrednog i duhov- nog sadržaja te tiskane misale i brevijare. Administrativni kodeksi i spisi čine većinu sadržaja trećoredske glagolitike, a uključuju sve one spise koji su bili potrebni za redovito održavanje redovničkog života i redovničke stege. Teološka, književna i duhovna djela uključuju različite propovjedi, prepisivane ili prevođene teološke knjige i traktate potrebne za teološki studij i pastoralnu formaciju, djela aktualne duhovnosti i crkvene književnosti. Osobne ostavštine i korespondencije uglavnom su različiti zapisi, pisma, dnevnici različitog sadržaja. a. Liturgijski kodeksi i tiskovine - Ivančićev zbornik — kraj 14. stoljeća'? (1395.) i početak 15. stoljeća - Klimantovićev zbornik — 1502., kao i drugi zbomici koji nisu u posjedu Provincije datiraju se u početak 16. stoljeća * “ Broj je naveden prema popisu koji je sastavio KOLANOVIĆ 2002. — iz reversa stvari koje su predane Hrvatskom državnom arhivu u Zagrebu na restauraciju i mikrofilmiranje. ' ŠTEFANIĆ 1969. !! BADURINA 2013: 200. ' RUNJE 2012: 165.