Natpis je plitko urezan u dva označena polja, a još jedno slovo urezano je ispod donjeg natpisnog polja. Kao instrument za urezivanje, poslužilo je tanko metalno šilo ili igla okruglog presjeka na već pečenoj glini i to na ovakvom ulomku, a ne na čitavoj teguli Crkve Male Gospe i Sv. Đurđa smještene su uz antičke komunikacije. U oba je slučaja srednjovjekovna crkva s grobljem nastala na starijoj antičkoj arhitekturi. Kao podloga za pisanje tj. urezivanje_poslužio je kod oba natpisa ulomak antičkoga podrijetla. U župskom slučaju je to ulomak crijepa, a u konavoskom ulomak mramora, vjerojatno od rimskog nadgrobnog spomenika. Velika sličnost dvaju natpisa je i u tome što su se na svakome našla dva rukopisa, dva pisara. Na Natpisu Župe dubrovačke to šu Ivan i Stjepan. Na Konavoskome natpisu je to laik, ne svećenik. U jednom i drugom spomeniku je prvi ili gornji zapis po tipu pisma stariji, ali nema velike vremenske razlike. Oba su hrvatska natpisa iz 11. st Natpis iz Župe dubrovačke Natpis_je dešifriran i opšima paleografška analiza s čitanjem bit će objavljena ove godine u znanstvenome časopisu Slovo 59 (2009). Autorice su Marica Čunčić i Marta Perkić. Prvi dio natpisa koji je napisao Ivan odnosi se na gradnju ili obnovu crkve Sv. Đurđa. Tada su mnoge slične crkve bile zadružna starina o kojima se brinulo crkveno bratstvo sela kojemu su pripadale. Obnove i popravke crkve radilo je isključivo bratstvo (danas je situacija gotovo ista), a takvi događaji su se vrlo često bilježili urezivanjem godine. Stjepan, autor drugoga dijela zaziva sv. Sofiju i sv. Silvestra. Pretpostavljamo da je riječ o sv. Sofiji iz 2. st. koja se slavi 30. rujna, udovici, majci triju svetih djevojčica mučenica: Vjere (12), Nade (10) i Ljubavi (9), kojima su glave odsječene za vrijeme progona kršćana pod Hadrijanom. Sofija je umrla na grobu svojih kćeri i pokopana je u katakombama. Sv. Silvestar I. Papa slavi se 31 prosinca na Silvestrovo u mnogim katoličkim zemljama. Njemu u čast sagrađena je crkva Sv. Silvestra u Rimu. U 8. st. je sv. Pavao I, Papa prenio tijelo sv. Sofije u tu crkvu pa su se tu sv. Sofija i sv. Silvestar častili zajedno. Sv. Juraj kome je crkva posvećena, mučen je pod Decijem ili Dioklecijanom u 3.-4. st. i isprva se slavio kao mučenik, a tek od 12. st. zapadna ikonografija dodaje mu atribut zmaja. Sve troje svetaca